• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Att man aldrig lär sig,,

F

F.d. 1861

Guest
Är i säfsen ,, o vet att gasolen e på upphällningen, men har en ny med i allafall.
När tar den slut,, givetvis kl 04.30 ,, och givetvis så sitter kopplingen stenhårt och ingen skiftnyckel medtagen,,,,phu :msn_weird:

Sv: Att man aldrig lär sig,,

Efter några år "on the road" .. Är vi rustade till tänderna!

Ja sitter ibland & funderar på om det är något mer som kan täcka upp med tanke på "situationer"...
Men efter 5år med husbil, dessförinnan 4år med buss börja vi känna oss trygga! :msn_laugh:

Gasolen tar slut mitt i natten.
Men Du har Såklart elverk, elektroniskt startat, övervakat och ... Wrrommm körs allt igång på el istället!
Ja, ja... Alla kanske inte har det, men det är väldigt praktiskt. :msn_wink:

Några år till så är jag själv där! :msn_laugh:
Ps... Gasoltuben har en inställd klocka på att stänga av just 04.30 + att gömma skyftnyckeln! Ds.

Sv: Att man aldrig lär sig,,

Klockan har dessvärre även nån sorts telepatisk kontakt med vädergudarna som ser till att det snålblåser, regnar och är kallt. :msn_angry:

Man får gardera sig med extra filtar i sängen och en varm vovve vid fötterna.

Tillbaka
Toppen