Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag lånar mina e-böcker från biblioteket, direkt till datorn, sedan för jag över dem till läsplattan, 28 dagar har man dem sedan försvinner de i cybervärlden...
Kolla E-lib.se
Elisabeth
Vad jag undrar är om läsupplevelsen blir så mycket bättre på en speciell läsplatta än på en vanlig padda eller platta exempelvis. Om man kan flytta boken mellan olika paddor, plattor, androider m.m. är ju viktigt också, men det tycks fungera.
Att jag undrar lite beror på att jag har skckat efter en Kinaläsplatta som jag tänkte knö in Gyllenhammars bok (Oberoende är stark) i. Gyllenhammar är en "gubbe" med utblick och den boken blev jag nyfiken på!
Kan man låna e-böcker på svenskt bibliotek när man är utomlands? Alternativet är annars att ha en vpn-tunnel med server i Sverige så det ser ut som om man är i Sverige.
Hej!
Tack för infon och jag tänker inte klanka på Sony men undrar lite om det är Sonys plattor som har någon sorts låsning till - var det adobe? - så att urvalet blir begränsat. Finns det möjligheter att komma runt det, kanske?
Jag är nybörjare på området och i den här branschen finns det naturligtvis fällor som i alla andra branscher!
Jappe