• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Arvikamarten

• Startad av Startad av F.d. 55256
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 55256

Guest
Marten (Marknad på jössehärska). Var i Arvika idag, är född och uppväxt där men inte bott där på 40 år. Första helgen i Oktober är det "Arvikamarten" då måste man hem och trängas med bekanta och obekanta människor. Har märkt ett stigande intresse från husbilsägare att vara där denna helg. I år uppskattade jag antalet husbilar till mellan 50-80 st, bara en HBK:logga såg jag "nr 105xx" kanske där var fler men jag kollade inte så noga. Tydligen har parkeringen nästan i centrum (300-500 m till centrum) spridit sig särskilt i vårt västar grannland. Kanske läge för en träff nästa år ???
Ove.G

Sv: Arvikamarten

"Gud bevare mig", var i Filipstad för ett tag sedan och det räckte för ett par år framåt. :)

Sv: Arvikamarten

Det dom har, det har dom här i Lissabon, (gammal sketch) eller som vi sa, det dom har, det har dom här i Karlstad :D

Det räckte för mig.

Tillbaka
Toppen