Hasse k testade glasögonen i karlstad och vässlan fick titta på lite motorcykel så han kommer nog att skaffa ett par så småningom. Jag satt i den omvända stolen i husbilen och tittade på nyheterna och lite annat är ju rent otroligt vad husbilen såg stor ut invändigt med en monster tv i ena änden, ilusionen av att man satt i en stor bil var stark. Ska beställa joystick och lite annat från amazon jag behöver installera programmet så att jag kan flyga min drönare Dji spark det måste bli ganska fantastiskt, kameran som man har där är väldigt bra och det blir ju lätt att styra den, men man måste nog sitta ner eftersom det är lätt att ramla när det ögonen ser inte är detsamma som kroppen uppfattar. Sen kan man ju ta både foto och videofilm med den blir ju likadant som det man ser i glasögonen.
Man skulle ha en värmekamera också de kommer ju ned i pris då kan man ju se var det är problem med isoleringen på ett hus eller en husbil.
Man skulle ha en värmekamera också de kommer ju ned i pris då kan man ju se var det är problem med isoleringen på ett hus eller en husbil.