• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Appen Mina fordon

Anders M

HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
14484
Medlemskap
2025
Men man har aldrig kunnat få reda på ägare. Det har man även tidigare fått göra på deras webbsida och begära ett mail eller sms.

Elsa&Valle

HBK Medlem
Kommun
Olofström
HBK-Nr
32953
Medlemskap
2025
Vem som äger en bil kan man se på biluppgifter.se.
Det är väl bra att man kan kolla vem som äger en bil, speciellt om dom smyger runt och rekar runt huset eller kör som galningar i mitt område. Eller på parkeringar där bilar parkerar för nära.

Själv fick jag en dörr i sidan på vår bil, då var det bra att kolla upp och ringa personen. Lacken från henns bil satt fortfarande kvar på vår list.

Jolie

HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
24753
Medlemskap
2025
Jag har läst något om att Transportstyrelsen har köpt den här appen för en tidsbegränsad period och den perioden tar snart slut. Då vill man inte ta kostnaden för en ny period utan hänvisar då till hemsidan.

Toppen