toker
HBK Medlem
nej inte nu längre den tjänsten har dom redan stängtKan man verkligen söka och få uppgifter om andras fordon med appen Mina fordon, för det finns det andra appar.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
nej inte nu längre den tjänsten har dom redan stängtKan man verkligen söka och få uppgifter om andras fordon med appen Mina fordon, för det finns det andra appar.
Bra!nej inte nu längre den tjänsten har dom redan stängt
Den tjänsten har aldrig funnits på den appen som tråden handlar om , Mina fordon.nej inte nu längre den tjänsten har dom redan stängt
Jodå, det är inte så länge sedan den möjligheten togs bort i appen.Den tjänsten har aldrig funnits på den appen som tråden handlar om , Mina fordon.
Det SMS:et har man också kunnat begära inifrån appen och fått reda på privata ägare.Men man har aldrig kunnat få reda på ägare. Det har man även tidigare fått göra på deras webbsida och begära ett mail eller sms.