• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Appen 118 Adressboken i androiden

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Det har insmugit sig en riktigt ful app i androiden. Tydligen följde den med i abonnemanget från 3. Den var gratis de två första veckorna. Därefter kostar den tydligen 29 kronor i månaden! Jag vill inte betala för en tjänst jag inte använder!

Om 3 kör sådana här fula tricks utan att meddela abonnenten så tycker jag det är riktigt lågt! Jag lyckas inte bli av med appen! Jag uppmärksammade otyget när appen pockade på uppdatering. Jag är tydligen inte ensam om detta heller. När man läser recensionerna om appen så framgår tydligt vad man anser om detta tilltag av 3!

Jappe

PS. Jag ringde 3:s kundtjänst och där höll man faktiskt med om att förfarandet är tveksamt. Jag fick det lugnande beskedet att jag inte riskerar att betala förrän jag aktiverar tjänsten. Att bara uppdatera appen gör inte att jag riskerar att betala för en tjänst som jag inte vill ha! Fan tro´t!

Jag undrar om det finns flera sådana här halvskumma appar som ligger och kostar pengar utan att jag har en aning om det! DS.
 
Senast ändrad:

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Appen 118 Adressboken i androiden

Det är ingen app som 3 lurat på iPhoneanvändare!

Det finns en bättre app som kan söka i stora delar av Europa, Truecaller.
 
Toppen