• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Apparnas tidevarv är snart över!

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Här har jag krånglat med div. navigationsappar i timmar och dagar och försökt förstå hur de fungerar och så plötsligt upptäcker jag att det (förmodligen) finns en sådan redan installerad i Flyern (HTC)! Jag tror den heter Locations. Den fungerar ju nästan lika bra som en gammal hederlig GPS! Osäkerheten sprider sig i kroppen inför denna upptäckt (någon hake måste ju finnas någonstans). CoPilot och Wisepilot och fanochhansmosterpilot kan slänga sig i väggen! Jag har inte kollat allt än; var är haken?

Jappe

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Här har jag krånglat med div. navigationsappar i timmar och dagar och försökt förstå hur de fungerar och så plötsligt upptäcker jag att det (förmodligen) finns något liknande redan installerat i Flyern (HTC)! Jag tror den heter Locations. Den fungerar ju nästan lika bra som en gammal hederlig GPS! Osäkerheten sprider sig i kroppen inför denna upptäckt (någon hake måste ju finnas någonstans). CoPilot och Wisepilot och fanochhansmosterpilot kan slänga sig i väggen! Jag har inte kollat allt än; var är haken?

Jappe

F

F.d. 58674

Guest
Sv: Apparnas tidevarv är snart över!

2 likadana inlägg? eller ser jag dubbelt?

F

F.d. 29882

Guest

Här har jag krånglat med div. navigationsappar i timmar och dagar och försökt förstå hur de fungerar och så plötsligt upptäcker jag att det (förmodligen) finns något liknande redan installerat i Flyern (HTC)! Jag tror den heter Locations. Den fungerar ju nästan lika bra som en gammal hederlig GPS! Osäkerheten sprider sig i kroppen inför denna upptäckt (någon hake måste ju finnas någonstans). CoPilot och Wisepilot och fanochhansmosterpilot kan slänga sig i väggen! Jag har inte kollat allt än; var är haken?

Jappe
Hej!
Jag tror inte att Navigatorn på HTCn går att löra off line.
så det blir mycket info när du navigerar ,och det kostar pengar,

MVH//Jocko

Peter Lindblom

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
10167
Medlemskap
2026

Kan du tanka ner alla länder (kartor) på telefonen och använda dom utan att använda internetuppkoppling ? Då är det ju suveränt..... Fast då hade det stått Nokia på telefonen :p:

Peter :D

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Flyern fungerar utmärkt med CoPilot, Sygic, Navigon m.fl. offline. Kartorna laddas i minnet/minneskortet. Lite svårare med Wisepilot och framför allt med Google Maps Navigation som fordrar uppkoppling.

F

F.d. 29882

Guest

Flyern fungerar utmärkt med CoPilot, Sygic, Navigon m.fl. offline. Kartorna laddas i minnet/minneskortet. Lite svårare med Wisepilot och framför allt med Google Maps Navigation som fordrar uppkoppling.
Hej!
CoPilot verkar ha kartor från 150-400 kr,
men var hämtar du kartorna till Sygic

Tack på förhand
MVH//Jocko

F

F.d. 55374

Guest

Vad bra då behöver vi aldrig börja med sådana.
Tommy R

Harri & Maria

HBK Medlem
Kommun
Fagersta
HBK-Nr
11866
Medlemskap
2025

Kör med Navigon på alla mina Samsung(3st)
Kan användas på flera apparater med ett abonnemang
SC20130223-140615.jpg
SC20130223-140730.jpg

MVH Harri

Toppen