När jag går in i appen eller på transportstyrelsens hemsida och kollar min vägtrafikskatt står det 0kr att betala, det står också att bilen är skattebefriad trots att det är en 2020. Någon fler som har upptäckt samma sak.
Glädjen
Glädjen
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nej ,skatt visa alltid avställde eller inte.Står likadant på min - reggad 2020.
Kan det vara för att den nu är avställd? Då betalas ju ingen skatt.
Tyvärr verkar den inte funka på de nya reg.numren med bokstav längst till höger ☹Eller denna!
Sök Registreringsnummer, Bilars Regnr och Ägare i Bilregistret samt Gratis Bilvärdering på Biluppgifter.se
Komplett sökbart bilregister som innehåller Sveriges samtliga bilar, lastbilar och traktorer, ägare och registreringsnummer. Hitta din bilvärdering, fordonshistorik, fordonsskatt, försäkringsinformation och ägarhistorik. Sök enkelt efter Vem som Äger Bilen, besiktning och servicehistorik!biluppgifter.se
På min dator fungerar den med bostav.Tyvärr verkar den inte funka på de nya reg.numren med bokstav längst till höger ☹
Denna app är annars bra på att få fram det mesta man vill veta om ett fordon,
Rekommenderas
![]()
Car.info - Search car details via registration number
Car.info makes it easy to find the right car, make accurate car valuations, compare statistics, verify car history and find the right accessories.www.car.info
Eller denna!
Sök Registreringsnummer, Bilars Regnr och Ägare i Bilregistret samt Gratis Bilvärdering på Biluppgifter.se
Komplett sökbart bilregister som innehåller Sveriges samtliga bilar, lastbilar och traktorer, ägare och registreringsnummer. Hitta din bilvärdering, fordonshistorik, fordonsskatt, försäkringsinformation och ägarhistorik. Sök enkelt efter Vem som Äger Bilen, besiktning och servicehistorik!biluppgifter.se
Inte på min telefon iaf (android)På min dator fungerar den med bostav.