• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2026 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

App för bränslepriser i Frankrike

JAmanow

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
34009
Medlemskap
2025
Hej alla husbils vänner. Vi är på väg till Frankrike som vi tänker utförska i närmaste fyra veckor. Därför behöver jag lite tips om en app för bränslepriser för diesel priser i Frankrike. Tanken är att köra längst Atlantkusten. All tips om fina sevärdheter är välkomna. Tack på förhand. Mvh /Janne

Intermarche, livsmedelskedjan brukar ha bra priser. Jag har faktiskt aldrig hittat någon billigare mack i samma område. Men ibland är det jäkligt trångt och ibland även låg takhöjd så se upp
Hälsningar
Peter

Hej alla husbils vänner. Vi är på väg till Frankrike som vi tänker utförska i närmaste fyra veckor. Därför behöver jag lite tips om en app för bränslepriser för diesel priser i Frankrike. Tanken är att köra längst Atlantkusten. All tips om fina sevärdheter är välkomna. Tack på förhand. Mvh /Janne
Om ni inte redan har den så köp "Första klass Reseguide", väl värd pengarna för att hitta alla sevärdheter.

Jag tankade på intermarche, men inte den lättaste att tanka från. Nästan som att ringa vårdcentralen innan pumpen startar

Tillbaka
Toppen