• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Användarnamn

Sv: Användarnamn

Kan vi ta och vända på våra namn så vi följer standardmallen?
Kenth & Ingela blir Ingela & Kenth

Då vill vi oxå sälla oss till någon form av standard.

Byt BosseA till Ingela & Bosse!

/Bosse

Jag förstår tanken bakom att använda förnamnen, vilket i många fall är bra, men det skulle för mig bli konstigt om vissa "invanda" användarnamn som ex Pettsson, KuMaNi, Kölis 75, gaiefaj m fl ändrade. Pettsson försökte ju ändra till Lotta o Stefan men de gick tillbaka till Pettsson. Med all respekt för andra åsikter så behåller vi hianders (hans o inger andersson) Wania! Kram kram
:yes:
fru hianders

Hej alla namnandrare,

Jag skulle ocksa vilja andra. Som sagt det gick lite for fort med namnet i borjan.
Jag vill garna ha min man med aven i namnet. Andring till Inger & Taeke NL

Tackar pa forhand!!

Jag altså Maisy vore jätteglad ifall Sten-Åke kunde få vara med i användar namnet eftersom det är mest han som är uppe o läser på sidan.
Så om någon kunde hjälpa mig att ändra vårt användarnamn till Sten-Åke o Maisy istället så skulle han bli jätteglad tror jag.
Tackar på förhand

HEJ
Ja då är det väl lika gott att jag ber att få ändra Arne GS till
Margit & Arne. Tack på förhand.
Mvh. Arne,

Tillbaka
Toppen