• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Användarnamn ?

Sv: Användarnamn

Hej på er alla webansvariga, ni kan gärna ändra INGO till Ingo med lite mindre bokstäver,

H.Ingo

Hej! Vi skulle vilja ändra vårt användarnamn till "Mr & Mrs Miller"

Min arbetskamrat är dansk och heter Suurballe i efternamn och trots att det är hans namn blir han portade från en del forum här i Sverige men skulle det vara okej att ha sitt efternamn som nick trots att man heter Suurballe vilket är ett annorlunda namn i Sverige?

Varför inte? Om han själv är medveten om att det i Sverige kan uppfattas annorlunda än ett efternamn.

Hej.
Gör ett byte till mej också tack.
Ulla&Kurt ska det stå.

Hej !
Kan jag också få mitt användarnamn ändrat till Eva & Bo

Tack på förhand

Vi vill också byta namn. Anne-Louise & Johnny skulle vara bättre. Då kommer hela familjen med och det är ju trevligare. Att namnen är med känns lättare när man träffar HBK-medlemmar ute i det fri. Annars ska man först presentera sig och sedan tala om vilket användarnamn som man använder sig av på forumet för att personen ska kunna identifiera mig. Användarnamn = namn på personerna verkar för mig enklare.

Tillbaka
Toppen