• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Antennproblem.

F

F.d. 18097

Guest
Jag lämnade in vår husbil i järfälla för att en antenn monterad.
Efter 1 månads försök att få teven att fungera gav jag upp.
Ringde då till BEMA antenn där jag köpt den.Jag ombads att komma förbi när tillfälle gavs så skulle jag få hjälp.I juli -07 körde Vi till Ask och träffade Bengt Mårtensson.En synnerlig serviceminded person.Det visade sig att ledningarna var ej korrekt kopplade, så Bengt fixade under 50 minuter nya kopplingar.
Då jag frågade vad det kostade blev svaret ingenting! Bengt tyckte att lite service kunde han bjuda på.Så har problem med Er antenn, så vänd Er till Bema antenn tel0413 54 31 20.
Ulf Hallberg
 
F

F.d. 1883

Guest
Sv: Antennproblem.

Om det kopplades fel från början så skulle inte jag betala IGEN för att få det hela att funka!!!
Eller har jag fel???!!!
 
F

F.d. 4439

Guest
Sv: Antennproblem.

då det var ett annat företag som koplade in den felaktigt och tog betalt
och ett annat som åtgärdade det felaktiga så tycker inte jag att det vore konstigt att han som la ner 50 minuter tog betalt för sitt jobb.

så nog var det en fin och bussig handling

sen fins det ju dom som tar alt förgivet, och i det långa loppet drabbar det alla andra...
 
F

F.d. 1883

Guest
Sv: Antennproblem.

Ursäkta!
Trodde att det var samma firma som gjorde allt!
Men i detta fallet var det en god gärning!
 
Toppen