• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Antal HBK'are som besökt Elmia...

Ewa o Walle

HBK Medlem
Inlägg
40
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
840
Medlemskap
2024
Sv: Antal HBK'are som besökt Elmia...

Vi anlände "Ragges" onsdag köpte våra knappar (25:- paret bra pris) besökte mässan torsdag behagligt med folk och fredag trängre, denna helg hade en lätt vindjacka med emblem på väckt mer uppmärksamhet än "knappen" åkte från Drättinge söndag morgon med nosen mot hem via "Kroksjön" trevlig plats men förhållandevis tomt, anlände HBG måndag kväll utan någotsomhelst trassel. Tisdag efter tvätten åker dekalerna på, på bilen.
Ewa o Walle
 
H

hianders

Guest
Sv: Antal HBK'are som besökt Elmia...

Håller helt med om att en vindjacka med emblem vore toppen att ha! Även med hsubilsklubben.se på ryggen. En jacka i marinblått kanske, eller ljusgrå så att emblemet syns! Skulle bära en sådan med glädje i alla sammanhang!

HBK 145 Inger

husbilsklubben.se förståss!:wub:
 
Senast redigerad av en moderator:

Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
494
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2024
Sv: Antal HBK'are som besökt Elmia...

Hej hopp..

Håller med hianders:yes: ....en vindjacka vore kanon bra och kul att ha med emblemet bak,,skulle vi gärna gå runt med och känna sig stolt:wink: :wink: ..kanske det går att ordna..nån som har såna kontakter?:wideeyed: ...
MAN SKA HA HUSBIL..:music-icon: :music-icon: :music-icon: :music-icon: :music-icon: :music-icon:

DALAHÄLSN från Lotta & Stefan
 
Senast ändrad:

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.429
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: Antal HBK'are som besökt Elmia...

Det är kul att så många är intresserade av både vindjackor, tröjor, kepsar mm :D

Nu är det så att klubben är ganska ny, och för att trycka upp jackor krävs det flera storlekar om inte alla vill ha samma storlekar och detta kostar pengar och någon ska ta hand om det etc.

Men om vi bara har lite tålamod, så finns det planer med en webshop, där sådant förhoppningsvis skall var möjligt att beställa. Vet inte nu hur långt bort i tiden detta ligger.
Det är sånt som hänger ihop med hemsidan. Så vi får ta en sak i taget,
 
H

hianders

Guest
Sv: Antal HBK'are som besökt Elmia...

Hoppas hoppas att någon vill ta hand om det! Förslagsvis kan det göras en enkät om intresset och storlekar, steg ett, och sen får man förbinda sig att beställa det antal man sagt sig vara intresserad av i ett steg två.

HBK 145 Inger
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Antal HBK'are som besökt Elmia...

Håller med hymer-anders om att det var fruktansvärt dåligt med tillbehör o reservdelar, men tydligen är de inte intresserade utav o få sälja sånt på mässan. Men jag tror att de biter sig i svansen med den marknadsföringen...nu tänker jag börja rikta in mig på att beställa direkt från Tyskland.

Så de så....:p


Mvh
 
H

hianders

Guest
Sv: Antal HBK'are som besökt Elmia...

Håller också med Rollerteam och HymerAnders (fd HymerAnders?). Vi hade en lång lista som inte resulterade i något inköp. Kan hopppas hitta något i Ludvika till helgen?!! Jag tror också att många blev besvikna med hänsyn till hur det har varit tidigare. Kanske missar de många besökare nästa år p g a detta??

HBK 145 Inger
 

KaloPia

FD HBK Medlem
Inlägg
53
Kommun
Trelleborg
HBK-Nr
538
Medlemskap
2021
Sv: Antal HBK'are som besökt Elmia...

Vi var oxå där! Hela fredagen - phu - och hämtade endast solcellerna på lördagen - TUR att vi inte gick där då!! pust,pust.Ny handväska och fem påsar gottigottgott för en hundring,ja, det var vad jag(frugan) fick (att betala:)
Det bästa köpet var ändock RAGGES med ALLA POSITIVA OCH TREVLIGA TILLBEHÖR!
Stort TACK än en gång!
Kram från oss med medlemsknapp 538
 
Toppen