• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Annonser

Victoria

FD HBK Medlem
Inlägg
2
Kommun
Gullspång
HBK-Nr
29463
Medlemskap
2021
Hej, saknar en direkt hänvisning i menyn till Marknadsplatsen samt info om hur man lägger upp en annons. Kan någon tipsa mig?
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Marknadsplatsen hittar du här:
1585172689349.png

Information om hur man lägger upp en annons finns här:
 
S

Sören-6830

Guest
Marknadsplatsen hittar du här:
Visa bilaga 190755

Information om hur man lägger upp en annons finns här:
Har försökt lägga in annons med bilder med iPhone men där finns inte rubriken Marknadsplats, man kommer direkt in på annonserna. Hur gör man med iPhone? Behöver gå den vägen eftersom det inte går att få med bilderna när jag lägger in med min MacBook Air.
 
F

F.d. 4220

Guest
Funkar denna länk?


Under menyraden i överkant borde du se knappen för att skapa annons.

Alternativt så hoppas jag att denna länk ger dig formuläret för annonsen direkt:
 
S

Sören-6830

Guest
Tack, kan inte se knappen för att skapa annons. Däremot fungerar länken alldeles utmärkt!:)
 

claesomaggan

HBK Medlem
Inlägg
2
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
29763
Medlemskap
2024
Har försökt lägga in annons med bilder med iPhone men där finns inte rubriken Marknadsplats, man kommer direkt in på annonserna. Hur gör man med iPhone? Behöver gå den vägen eftersom det inte går att få med bilderna när jag lägger in med min MacBook Air.
Tack, kan inte se knappen för att skapa annons. Däremot fungerar länken alldeles utmärkt!:)
har samma problem
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 4220

Guest
Länken direkt till annonserna under Förmåner hade försvunnit (mitt fel).
Jag lade tillbaka den och testade med att gå via "Förmåner" --> "Marknadsplats Annonser" och då har jag i alla fall "Skapa annons" högst upp (testat på iPhone).

Vi håller på att sätta upp en dedikerad del för annonser som är bättre anpassad för det och med fler funktioner.
Men den blir inte klar förrän efter sommaren.
 
Toppen