• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

ang kyla i kylskåpet..

Svalan

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
2217
Medlemskap
2025
Ett mkt bra tipps att få det snabbt kallt i kylen är ::: ta några tomma halv liters pet flaskor och fyll dom till hälften med vatten , lägg dom sen i frysen hemma och ta med dom frysta när ni skall packa all mat i husbilen på så sett får ni snabbt kyla i kylskåpet ... en bonus är att ni kan ju dricka upp vattnet senare och dom går ju att panta..Ha en trevlig sommar .:yes:

Sv: ang kyla i kylskåpet..

Hej , den här säsongen har vi haft kylskåpet igång hela tiden .:spinny: Vi sänker när har kommit hem , sen när vi drar iväg på nästa tripp så höjer vi kylnivån när vi lastat i
allt som ska med igen.:wideeyed: Det blir någon krona extra på elräkningen men jag tror att vi besparar " kompressorn "lite med att ha det igång hela tiden i stället:wub:. Kylan kommer fortare tillbaka i kylskåpet !:swoon:

Tillbaka
Toppen