• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

ang kyla i kylskåpet..

Svalan

HBK Medlem
Inlägg
54
Kommun
Ale
HBK-Nr
2217
Medlemskap
2024
Ett mkt bra tipps att få det snabbt kallt i kylen är ::: ta några tomma halv liters pet flaskor och fyll dom till hälften med vatten , lägg dom sen i frysen hemma och ta med dom frysta när ni skall packa all mat i husbilen på så sett får ni snabbt kyla i kylskåpet ... en bonus är att ni kan ju dricka upp vattnet senare och dom går ju att panta..Ha en trevlig sommar .:yes:
 

Brittis

HBK Medlem
Inlägg
300
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2024
Sv: ang kyla i kylskåpet..

Hej , den här säsongen har vi haft kylskåpet igång hela tiden .:spinny: Vi sänker när har kommit hem , sen när vi drar iväg på nästa tripp så höjer vi kylnivån när vi lastat i
allt som ska med igen.:wideeyed: Det blir någon krona extra på elräkningen men jag tror att vi besparar " kompressorn "lite med att ha det igång hela tiden i stället:wub:. Kylan kommer fortare tillbaka i kylskåpet !:swoon:
 
Toppen