• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ang. HBK #. En Fråga..

Conny

HBK Medlem
Inlägg
1.527
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
4867
Medlemskap
2024
Sv: Ang. HBK #. En Fråga..

Jag förstår hur du tänker, men det skulle ju bli väldigt konstigt om man skulle spärra alla "använda" namn för all framtid, det finns ju bara ett begränsat antal?!
Jag avsåg inte alla egennamn (antalet andra signaturer är oändligt) utan bara de som har sitt namn som 1, signatur, och dem av dessa som 2, vill byta, samt de som har ett namn som de 3, tror att kan bli återanvänt och sluligen därför 4, vill spärra = 4 vilkor.

Vi kan ju dessutom påpeka reglerna för namnbyte där man registrera. Jag tänkte mig inte för då jag en gång blev HBK Intresserar och använder alltid annars en annan signatur.
//Conny
 
H

hianders

Guest
Sv: Ang. HBK #. En Fråga..

Och en hianders!! Tänk om vi skulle byta nickname??!! Till Hasse & Inger eller Inger & Hasse. Alternativet skulle i såfall vara Grabbarna Grus :)

Ha en fortsatt trevlig söndag - i södra Dalarna skiner solen men det är bara 1,5 grader.

Inger
 
Toppen