Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hur gör ni Androidanvändare för att lägga in bilder, länkar och göra sökningar på detta forum?
Jag lyckas endast lägga in denna text. Kopiera och klistra in lyckas jag inte heller med.
Lyckas inte få fram den upplysta menyn i nedersta bilden.Visa bilaga 65340
Så här ser det ut med klipp o klistra.
Visa bilaga 65341
Att infoga bilder är så enkelt att jag kör hårt i jappes bildtråd, tror inte du behöver Mozilla.
Hade Lars
NEJ! Jag menar att de vill fortsätta leva efter sina egna förutsättningar! Där skiner solen året runt! Här, i nordeuropa skiner inte solen året runt! Här fördunklas livet av den mörka, gråa, dystra vinterperioden som aldrig tar slut!
Finansen tar en rövare med EU:s hjälp! Freunde nicht diese Töne antimmen, sondern lass...... (Beethoven 9) Med all förlov; detta är det största folkbedrägeriet sedan xxxxxxx tid! Han är ju död men nya påvar dyker upp hela tiden. Vad xxxxxxx inte förmådde förmår Henckel! Det kallas också krig men det dör inte så många av kulor! Likväl skördar dessa moderna monetära krig offer, många offer!
Jappe