• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Android gästläge?

F

F.d. 52943

Guest
Min platta har utan förvarning och utan medveten medverkan hamnat i ett "Gästläge" där de flesta av mina applikationer inte finns.
Vet inte hur jag tar mig tilllbaks till mitt vanliga utgångsläge utan att återställa till fabriksinställningarna och börja om från början. Nån som vet hur man gör???

F

F.d. 6334

Guest
Sv: Android gästläge?

men android har inte så man har fler användare än en typ.
Du har inte hämtat hem någon thema app som du kört igång

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Android gästläge?

Roland er dette en Sony tablett som er oppdatert til 4.0.3 - ser at HTC også skal ha kommet med det samme. Finnes ikke på min Cube med 4.1.1 - om jeg ikke legger til en root app.

Det skal være et icon oppe til høyre for å veksle, en trenger et løsenord for å komme til den fulle funksjonen.

Bra beskrivelse på Sony Tablet S Software Update Brings Guest Mode and More - Mobile Magazine

Toppen