• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Amstel, hur har du det?

Amstel

HBK Medlem
Inlägg
2.425
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2024
Sv: Amstel, hur har du det?

Förresten du kan hälsa din holländske vän att vår spelande vän bara mår fint! Nu står vi i Marinan i Kalamata över julen och sedan far vi vidare västerut!
Mitt största problem är att jag är en sån otrolig lättengagerad osjälvisk människa och när du skriver att ni skall västerut efter jul så vill jag genast lägga mig i och ändra era planer. :D
Jag säger bara Mani! Vi älskar Mani (mittfingret) och Kythira! Vi ångrar fortfarande att vi inte stannade längre på Kythira. Och Anita, ni har ju rätt bil för Kythira! Men vi fick Påsken (som f.ö., i år sammanfaller med vår Påsk) i Leonidio istället. Oförglömlig!
En av flera kanaler var den här,
1-6780.jpg
Arjan befinner sig just nu i/nära Kalavryta där de skall åka skidor en vecka.
Det kan man också göra vintertid på Peloponnesos, från sol&bad till skidor på en timme.
:bye:Julian
 
Senast ändrad:

Anita Anka

FD HBK Medlem
Inlägg
105
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
942
Medlemskap
2022
Sv: Amstel, hur har du det?

Mani! Jag säger bara Mani! Klart att vi har kört runt hela Mani och kors och tvärs! Vi har kört på smala, breda, obefintliga, asfalterade och grusvägar.
Sett hus och försvarstorn och pratat med de vänligaste folket på Mani. Ätit god mat och handlat färskaste grönsaker.
Tack för hälsningar från er, Amstel och Lundsholm.
God jul hälsar Anita
 

Amstel

HBK Medlem
Inlägg
2.425
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2024
Sv: Amstel, hur har du det?

Vi skall också fira jul och tycker det passar bra att vi gör vår Julhälsning här i denna tråd. Alltså vill vi hälsa till alla HBK-medlemmar men särskild till alla Greklands-farare och -supportrar. Ranko inte att förglömma som "sparka' till mig":)
GJ&GNA2017.JPG
:bye:
Stina, Bonnie & Julian
 
Toppen