• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Aluminiumprofil till solcellspanel

• Startad av Startad av F.d. 60827
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 60827

Guest
Någon som vet var man kan köpa lämpliga aluminiumprofiler för montage av en solcellspanel. Min plan är att montera en panel i alu-profiler som sedan skruvas fast i takrailsen (tror det heter så) på min Pössl 2win Style. Detta för att slippa limma och samtidigt få lite mer distans till takplåten.

Sv: Aluminiumprofil till solcellspanel

Hej.
Jag tycker du ska prova på någon firma/företag som håller på med tillverkning.
Dom kan känna till var det finns aluminiumprofiler. Måste finnas flera stycken i Luleå. Eller kolla med någon affär som säljer verktyg, arbetskläder till företag. Dom brukar ha full koll.

:music-icon::music-icon:Masse:)

Tack Masse. Tänkte att det kanske finns någon webbutik som sysslar med solpaneler och säljer lämpliga profiler.

Kolla hos Bauhaus dom har en hel del aluminiumprofil !

BE-Group Har al. profiler i T, L & U form. Tel 040 384262: Det lär finnas nå nyöppnat i Luleå!!!
Bosse

Surfade in på BE-Group och där verkar det finnas en del användbara profiler. Tack.

Här har du dom tvärstag du letar efter!

BLD Husbil&Bil

Skall passa på Pössl Style reling!

Lycka till!
/Malbeck

Tillbaka
Toppen