Jag har hamnat på Kungälvs sjukhus och har med både platta och telefon men ingen laddare och det är bristvara på avdelningen. De som har, håller hårt i dem.
Finns det någon barmhärtig samarit i den här klubben som har vägarna förbi Kungälvs sjukhus och som har en extra, vanlig Samsung 5V mini-usbladdare (230V) i bilen. Snart är mina apparater döda. Jag skickar tillbaka en eventuell lånad laddare så fort jag kommer härifrån. Skulle någon nappa på detta nödrop så finns jag på avd. 1 på entréplanet. Besökstid 14 - 19.
Jappe
Finns det någon barmhärtig samarit i den här klubben som har vägarna förbi Kungälvs sjukhus och som har en extra, vanlig Samsung 5V mini-usbladdare (230V) i bilen. Snart är mina apparater döda. Jag skickar tillbaka en eventuell lånad laddare så fort jag kommer härifrån. Skulle någon nappa på detta nödrop så finns jag på avd. 1 på entréplanet. Besökstid 14 - 19.
Jappe

Allvarliga kommunikationsproblem är rubriken på den här tråden och sådant tycks det finnas gott om på detta sjukhus. När jag försynt frågat varför diabetespatienter, som det vimlar av här, utsätts för veritabla sockerchocker via maten så får jag till svar att de behöver energi. Man blir mållös!