• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Algarve cup 2023

berkri

HBK Medlem
Kommun
Sala
HBK-Nr
14555
Medlemskap
2028
På förekommen anledning meddelas att Algarve cup 2023 är inställd pga att VM för damer spelas i sommar.
Damlandslaget inleder 2023 med en samling i Albufeira, Portugal. Mellan den 9 och 17 januari genomförs ett läger med spelare från OBOS Damallsvenskan.

I nuläget är det inte beslutat om någon landskamp kommer spelas under samlingen. Ny information följer om match fastställs under lägret.
//Bosse ”Gula väggen”

På förekommen anledning meddelas att Algarve cup 2023 är inställd pga att VM för damer spelas i sommar.
Damlandslaget inleder 2023 med en samling i Albufeira, Portugal. Mellan den 9 och 17 januari genomförs ett läger med spelare från OBOS Damallsvenskan.

I nuläget är det inte beslutat om någon landskamp kommer spelas under samlingen. Ny information följer om match fastställs under lägret.
//Bosse ”Gula väggen”
På måndag 9/1 spelar Sverige och Finland en träningsmatch 18.45 lokal tid på Algarve stadion. (Damer)

På måndag 9/1 spelar Sverige och Finland en träningsmatch 18.45 lokal tid på Algarve stadion. (Damer)
OBS Ändring; Finland och Island står för motståndet när truppen samlas på andra sidan årsskiftet. Matcherna spelas i Faro/Loulé på Algarvekusten den 9:e respektive 12:e januari.

OBS Ändring; Finland och Island står för motståndet när truppen samlas på andra sidan årsskiftet. Matcherna spelas i Faro/Loulé på Algarvekusten den 9:e respektive 12:e januari.
Fel av mig; det är herrlandslaget som spelar, damerna tränar bara i Portugal!

Tillbaka
Toppen