• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Algarve cup 2023

berkri

HBK Medlem
Inlägg
995
Kommun
Sala
HBK-Nr
14555
Medlemskap
2028
På förekommen anledning meddelas att Algarve cup 2023 är inställd pga att VM för damer spelas i sommar.
Damlandslaget inleder 2023 med en samling i Albufeira, Portugal. Mellan den 9 och 17 januari genomförs ett läger med spelare från OBOS Damallsvenskan.

I nuläget är det inte beslutat om någon landskamp kommer spelas under samlingen. Ny information följer om match fastställs under lägret.
//Bosse ”Gula väggen”
 

berkri

HBK Medlem
Inlägg
995
Kommun
Sala
HBK-Nr
14555
Medlemskap
2028
På förekommen anledning meddelas att Algarve cup 2023 är inställd pga att VM för damer spelas i sommar.
Damlandslaget inleder 2023 med en samling i Albufeira, Portugal. Mellan den 9 och 17 januari genomförs ett läger med spelare från OBOS Damallsvenskan.

I nuläget är det inte beslutat om någon landskamp kommer spelas under samlingen. Ny information följer om match fastställs under lägret.
//Bosse ”Gula väggen”
På måndag 9/1 spelar Sverige och Finland en träningsmatch 18.45 lokal tid på Algarve stadion. (Damer)
 

berkri

HBK Medlem
Inlägg
995
Kommun
Sala
HBK-Nr
14555
Medlemskap
2028
På måndag 9/1 spelar Sverige och Finland en träningsmatch 18.45 lokal tid på Algarve stadion. (Damer)
OBS Ändring; Finland och Island står för motståndet när truppen samlas på andra sidan årsskiftet. Matcherna spelas i Faro/Loulé på Algarvekusten den 9:e respektive 12:e januari.
 

berkri

HBK Medlem
Inlägg
995
Kommun
Sala
HBK-Nr
14555
Medlemskap
2028
OBS Ändring; Finland och Island står för motståndet när truppen samlas på andra sidan årsskiftet. Matcherna spelas i Faro/Loulé på Algarvekusten den 9:e respektive 12:e januari.
Fel av mig; det är herrlandslaget som spelar, damerna tränar bara i Portugal!
 
Toppen