• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Algarve Cup 2020

berkri

HBK Medlem
Inlägg
995
Kommun
Sala
HBK-Nr
14555
Medlemskap
2028
Ni som avser att åka till Portugal i vinter; glöm inte att förse er med svensk flagga och svensk tröja! Säljs ofta till extrapris nu efter sommaren.
Du hittar matchdatum m.m. här i jan - febr på HBK eller googla på Algarve Cup 2020.
Vi ses!
 

Bilagor

  • IMG_2696.jpg
    IMG_2696.jpg
    2,3 MB · Visningar: 56
  • IMG_0485.JPG
    IMG_0485.JPG
    2,4 MB · Visningar: 53

berkri

HBK Medlem
Inlägg
995
Kommun
Sala
HBK-Nr
14555
Medlemskap
2028
A3E1BD24-8B15-4D03-8FB0-BB1CB2CD0E56.jpeg Långt kvar men ni som planerar att vara i Portugal i vår får anteckna att ”Algarve Cup” i fotboll för damlandslag pågår då!
Datum är 2-11 mars och entrén har tidigare varit gratis och blir säkert så nu också.
Matcherna spelas på olika arenor och jag återkommer med exakt tidsschema senare. Ni som är på golfresa brukar ju planera in en vilodag i samband med någon match.
 

berkri

HBK Medlem
Inlägg
995
Kommun
Sala
HBK-Nr
14555
Medlemskap
2028
Algarve Cup
Matcher i första omgången den 4 mars:

Nya Zeeland–Belgien

Portugal–Italien

Tyskland–Sverige

Danmark–Norge

Matcher i andra omgången den 7 mars:

Segrarna/förlorarna i Nya Zeeland–Belgien och Portugal–Italien möts, precis som segrarna/förlorarna i Tyskland–Sverige och Danmark–Norge.

De avgörande placeringsmatcherna samt finalen spelas 10 och 11 mars.

Plan och tid meddelas senare.
OBS! Tidigare år har det varit fri entre- hoppas på det i år också!

Skickat från min iPhone
 

berkri

HBK Medlem
Inlägg
995
Kommun
Sala
HBK-Nr
14555
Medlemskap
2028
Matchtiden är nu klar gör Sveriges första match mot Tyskland i Algarve cup i Almancil strax utanför Faro.
(se koordinater i länken nedan) Tryck på info om matchen så kan du koppla upp dig mot Google Maps.
Matchen startar klockan 17.00 lokal tid och det har tidigare varit fri entre. Hoppas på det även i år.
När och var match nummer två spelas vet vi först efter match ett.
De som vill träffas i baren klockan 15.30.
 
Toppen