Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!
Har gått igenom hela menyn men hittar inget…Gå in i meny, där kan du ändra hastigheten på c-pumpen
Kan du visa bild?Dett finns en liten röd skruv på pumpen med + och- för att öka eller minska.
Kommer du ihåg var i menyn?På vår Hymer 2012 satt en 3010-panna och den hade dränkpump i expansionskärlet som ändrades i menyerna.
Tusen tackFrån aldes hemsida…
Tusen tackFrån aldes hemsida…
Nej, tyvärr. Sålde den för några år sedan och minns knappt vad jag heter längre...Kommer du ihåg var i menyn?
Förstår precisNej, tyvärr. Sålde den för några år sedan och minns knappt vad jag heter längre...
HejHej, Hur ändrar jag hastigheten till cirkulationspumpen i en Alde 3010?
Hej
Bifogar bild på panelen.
Gå in på verktygsmenyn och välj symbolen för inställning av hastighet på cirkulationspumpen. Välj hastighet 1-5
Mvh Per
Tusen tack. Ska kolla expansionskärlet.