F
F.d. 1539
Guest
Hej allihopa! Är aldeles färsk här och hoppas hitta en klubb med glada och trevliga människor
. Är ännu inte husbilsägare men kommer snart vara det hoppas jag. Har dock 1000 frågor som jag behöver hjälp med. Är en singel mamma med en son snart på väg in i tonåren och bor i den kallare delen av landet. Vi vill kunna använda bilen både sommar och vinter och har tänkt oss en bil runt 200 000 kr. till att börja med.
Har någon några tipps på vad jag ska leta efter för bil som kan vara lämplig till oss? Vi har ju en hel del vänner så den får heller inte vara för liten och ska få köras på vanligt B-kort. Känner mig som ett lamm framför en varg när jag pratat med försäljare om detta eftersom jag är helt novis kan dom lura i mig vad som helst.
Hoppas på bra tips samt önskar er som redan har era bilar en härlig campingsommar!

Har någon några tipps på vad jag ska leta efter för bil som kan vara lämplig till oss? Vi har ju en hel del vänner så den får heller inte vara för liten och ska få köras på vanligt B-kort. Känner mig som ett lamm framför en varg när jag pratat med försäljare om detta eftersom jag är helt novis kan dom lura i mig vad som helst.
Hoppas på bra tips samt önskar er som redan har era bilar en härlig campingsommar!