• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Alde i Färlöv

Beda & Botvid

HBK Medlem
Kommun
Östersund
HBK-Nr
22260
Medlemskap
2026
Var på Alde idag och fick min trumapanna lagad, ”förbränningsluftmotor kortslutning ”, jamenvisst är det tråkigt på en 6 år gammal bil…. Men … vilken service jag fick..!!
Stpl utanför med gratis el stolpe, anmälde mej före 07.. hade beställt tid 30/9 så allt var okej. 07.10 kom en tekniker o hämta bilen.., kan ta
typ förmiddag sa han. 08.50.. klart. felkoder raderade och felaktig sak utbytt..priset ..ja i mitt tycke .. nästan gratis..!!! Ca 6.000:- ( eftersom ” alla” vill veta.). nu har vi varmt vatten och värme fr pannan igen..!
Tack vare golvvärme och kört AC med värme har vi klarat oss i 4 v…. Men, har ni problem, kontakta dem… service ut i fingerspetsarna!!!
Heder åt ett sånt företag..

Nä ingen speciell orsak” sånt som händer ”, det som jag definitivt märkt inatt, den går helt ljudlöst..! Varit upp 2 ggr för att kolla att den går, den gamla hördes ju när värmen ” gick på”…. Icke denna… nöjd iaf.

Tillbaka
Toppen