• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Alde i Färlöv

Beda & Botvid

HBK Medlem
Kommun
Östersund
HBK-Nr
22260
Medlemskap
2025
Var på Alde idag och fick min trumapanna lagad, ”förbränningsluftmotor kortslutning ”, jamenvisst är det tråkigt på en 6 år gammal bil…. Men … vilken service jag fick..!!
Stpl utanför med gratis el stolpe, anmälde mej före 07.. hade beställt tid 30/9 så allt var okej. 07.10 kom en tekniker o hämta bilen.., kan ta
typ förmiddag sa han. 08.50.. klart. felkoder raderade och felaktig sak utbytt..priset ..ja i mitt tycke .. nästan gratis..!!! Ca 6.000:- ( eftersom ” alla” vill veta.). nu har vi varmt vatten och värme fr pannan igen..!
Tack vare golvvärme och kört AC med värme har vi klarat oss i 4 v…. Men, har ni problem, kontakta dem… service ut i fingerspetsarna!!!
Heder åt ett sånt företag..

Beda & Botvid

HBK Medlem
Kommun
Östersund
HBK-Nr
22260
Medlemskap
2025
Nä ingen speciell orsak” sånt som händer ”, det som jag definitivt märkt inatt, den går helt ljudlöst..! Varit upp 2 ggr för att kolla att den går, den gamla hördes ju när värmen ” gick på”…. Icke denna… nöjd iaf.

Toppen