Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tack,vilket märke skall man välja,Dunlop eller Airtop eller?
Är det vanliga luftnipplar samma som till däck?
Går mjukare med lagom mycket luft det gamla var så att genomslagsgummina stötte nästan hela tiden. Monterade inte kompressor efter vi ändra inte styvheten så ofta mer än när vi skall lasta extra mycket men då har jag en liten lös kompressor med som går snabbt att koppla till 12 uttaget. Och olika mycket luft i vänster som höger ser jag inte som helt nödvändigt. Men givetvis är ett helautomatisk från Goldsmith bättre men 20 ggr så dyrt.
Har provat att lossa genomslagsgummina det var inga problem,nu gäller att hitta en bra placering av påfyllningsnipplarna,har golvvärma i bodelen så där vågar man inte borra genom golvet.
Har funderat på att dra slangarna till motorrummet så slipper man borra,finns det någon annan bra väg in i bilen? (Ducato halvintegrerad)
Har provat att lossa genomslagsgummina det var inga problem,nu gäller att hitta en bra placering av påfyllningsnipplarna,har golvvärma i bodelen så där vågar man inte borra genom golvet.
Har funderat på att dra slangarna till motorrummet så slipper man borra,finns det någon annan bra väg in i bilen? (Ducato halvintegrerad)