Det finns så många filmer om värmare så jag kommer inte ihåg men det var för några dagar sedan, de jämförde med webasto. det var väldigt tunt material i allt man blev faktiskt inte sugen alls på en sån, dåliga kontakter ja i princip var det mesta dåligt. Man är ju väldigt utsatt om värmen fallerar en kall natt och det är knappast ett 5 min jobb. Ja de är ju billiga en tusenlapp planar är ju dyrare och webasto är ju en stöld.
Med tanke på hur mycket jobb det är att installera så får man nog ångra sej flera gånger, det var stor skillnad i ljudet också Hasse har ju en planar den verkar gå tyst och fint en 2kw och den ger nästan för mycket värme, man vill ju inte använda termostaten det drar ju mer batteri att starta och stoppa.
Du har nog titta på en film som konkurrenterna har gjort om kina värmaren
Jag har nu 2st 5kW, en som reserv (billigt att få en komplett diesel värmare som reservdel för 1000 spänn

) man kan undra vad de andra tar för sina reservdelar

Hur som helst så tror jag att en kina värmare är nog den diesel värmare som har fått utstå flest tester utan att blivit nerklassad (du hittar 100 tals med filmer på Youtube just om kina värmen)
Och en sak är säkert att båda två jag har är väldigt proffsig tillverkad, alla kablar och kontakter som skall kopplas håller hög kvalitet....
Men som sagt.... En bra sak kan alltid bli bättre..... Och just där kommer
afterburner in.... Med denna kontroll så har du ju bättre kontroll över din diesel värmare än vad de dyra konkurrenterna har