• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Adobe Flash Player

Ove & Marjatta

HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
4902
Medlemskap
2025
Har en Mac Pro. Adobe F.Player har fungerat tidigare, men sedan ett tag sedan var det stopp. Får info att uppdateringen är för gammal. Har uppdaterat det minst 20 gånger utan resultat. Samma sak upprepas.
Hur kan man komma till rätta med detta.

Tacksam för svar.

Marjatta

Nydahl

HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
3433
Medlemskap
2025
Sv: Adobe Flash Player

1.gå med pilen längst upp på skärmen där står det safari.

2. klicka på safari.

3 på rutan längst ner står det avsluta safari, klicka där.

4.stäng av datorn.

5.nu ska det vara klart,så gjorde jag.

6.starta datorn hoppas att det fungerar nu.

7.jag vet inte riktigt vart det strular för er , men det är kanske i tidigare skede???

vinberget

HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
5426
Medlemskap
2025

Hej , kanske har du testat detta,? Men, du går in på systeminställningar, klickar på säkerhet och klickar upp låset i Brandväggen , sedan tar du in Adobe och det funkar säkert för så får jag göra , När du har installerat å allt är klart ,så går du in å klickar på Brandväggen igen . Lycka till ! Mvh Ulla o Rune

kenjon

HBK Medlem
Kommun
Bromma
HBK-Nr
9408
Medlemskap
2029

En dum fråga kanske, men har du verkligen Installerat uppdateringen, och inte bara laddat ner den?

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Senast jag laddade ner Adobe Flash Player så blev det strul, fungerade inte alls. Gjorde systemåterställning, därefter fungerade det igen som vanligt.

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Gå in under datorns kontrollpanel och välj "Återställning" följ sedan instruktionen och välj ett tidigare datum då du vet att datorn fungerade.

Ch & Ib

FD HBK Medlem
Kommun
Vara
HBK-Nr
13303
Medlemskap
2022

Har precis samma fel på min macbook pro här, har inte gått att uppdatera flash dom senaste veckorna.

Stannar på allt mellan 30-45% av installationen.

Sån tur är fungerar chrome utmärkt, så safarins oförmåga att tillfälligt inte acceptera flash kan man överleva.

Det borde vara något tillfälligt hos adobe iom att det är flera som råkar ut för samma sak.

Göra en återställning löser ju inget, bara återgår till en gammal version, eller? Någon som testat om det går att uppgradera sen?

Toppen