Ronnie 690
HBK Medlem
Ny administratör för singlarnas Facebook-grupp är Hqhusbil. Vill du som är singel och hbk-medlem vara med i facebook-gruppen, maila då honom på
husbilssinglar@hornqvist.eu
husbilssinglar@hornqvist.eu
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tycker det är synd att ni inte också skriver här på klubbens sida under singlar när vi nu har en egen rubrik. Jag tillhör de "modiga" som vvfb (våga vägra fb) vilket betyder att ni inte får träffa mig på några spontana tripper. Men det är säkert ingen förlust så...![]()
Tycker det är synd att ni inte också skriver här på klubbens sida under singlar när vi nu har en egen rubrik. Jag tillhör de "modiga" som vvfb (våga vägra fb) vilket betyder att ni inte får träffa mig på några spontana tripper. Men det är säkert ingen förlust så...![]()
HejPå fb har ju jag lagt ut en träff i Norrland före den 10 Juli. Jag hoppas att den disskuteras i Hampetorp. Den har troligtvis inte gått fram till alla singlar men dom som har fått den får gärna lägga ut den på Hbk
Det vore trevligt om du kan komma. Är nyfiken på hur det är att husbila i Portugal. Funderar på att göra det när jag blir friherre.Försöker lösa det, men "bonnade" från jobb 2mån både i höstas o nu på våren då hunden o jag husbilade ner t Portugal, så det är ont om lediga dagar inkl helger tyvärr. Har inte uppnått friherrinneåldern än![]()
Ja har gått med i Fb-gruppen men där hittar jag inget forum för konversasion, ser inget forum alls faktiskt utan bara medlemmar.
Med vänlig hälsning Sören