• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

813 på väg

F

F.d. 839

Guest
Hejsan alla glada,

Håll i Er 813 börjar idag sin 320 mil långa sträcka genom Sveriges avlånga land till Norrbotten. Dekaler vänster fram och vänster bak väl synliga hoppas på att se många HBK-are.

Vår resan går från Gent via Antwerpen - Apeldoorn - Enschede - Bremen - Hamburg - Odense - Köge - Köpenhamn - Malmö - Helsingborg - Jönköping - Ödeshög - Örebro - Falun - Gävle och sedan E4 Norröver via - Härnösand - Umeå - Piteä - Luleå - Kalix - Torneälven - Karesuando.

Ha det bra vi kanske träffas någonstans efter vägen åtminstående det är det jag hoppas på.

Sv: 813 på väg

Hej!
Om du passerar Bålsta kan du komma in på en kopp kaffe.
Trevlig resa!
Hälsnigar

:music-icon:Välkommen till Sverige och ha en trevlig resa.:music-icon:

Jag hörde på radion att det skulle komma ett oväder från SV.
Det var inte er de pratade om?
Eller det kanske är så att ni tar "skitvädret" med er i bagaget. :twitcy:

Välkommen till Sverige !

Den här gången står vi inte vid Väla centrum när du kommer, men du möter nog andra medlemmar på väg

:) Carina & Gunnar

Kingen,

Jag lovar att bara tag med det fina vädret som vi har just nu ;), men det ser inget vidare ut i Tyskland med översvämmningar i Düsseldorf osv ..

Carina & Gunnar,

Låt oss hoppas att det blir som du säger men Väla Centrum blir det i vilket fall för det är en jättefin parkering plus att dom har Forex kontor.

Träffa nya trevliga människor speciellt när det är HBK-are har blivit min nya hobby :)

Hej Belgien,,,,,när tror du att du möjligen kommer att passera Väla i Ödåkra?

Vänligen Ingrid o Stig

HEJ Passerar Du Huskvarna är Du välkommen på en fika
<Margit & Arne

Hjärtligt välkommen till Sverige! Synd att du inte besöker Västkusten = Bästkusten. Vi bor i Uddevalla som vi tycker är Västkustens pärla! och hade gärna sett dig som gäst. Ha en trevlig resa genom vårt
avlånga land hälsar TSU 484. Avo och Laila

Tillbaka
Toppen