• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

600 kr för en natt i Danmark!!

F

F.d. 53022

Guest
Vi skulle åka till Tyskland, och tog färjan i Göteborg till Fredrikshamn. Vi bestämde att övernatta i Danmark och hittade en camping i Kolding som hette Kolding citycamp. När vi kom var receptionen stängd (klockan var 4 på EM)så man fick gå till nattvakten! Det var var en mycket enkel camping med toaletter som var ok men sedan fanns det över huvudtaget ingenting, ingen servering ingen affär. Detta var pingstdagen så det var helgdag på måndag i Danmark. På morgonen checkade vi ut och fick världens chock. En natt kostade 600 sv kr!!
Det har vi aldrig betalat för den bästa kronocamping elr en jättefin camping i Spanien där det finns en massa utbud och service. Det var inte ens närma till centrum.:mad:
Owe o Inger
 
S

StorDansk

Guest
Sv: 600 kr för en natt i Danmark!!

Då har du troligen blivit lurad!

Visa bilaga 99703

Det är jag övertygad om, ska göra ett försök att boka på telefon, hoppas du fick nåt kvitto.
En fråga bara, hur många var ni i bilen? Vet att man oftast tar betalt per person i DK. Ge mig åtminstone ett datum.

Hälsning Finn
 
Toppen