Helena & Lasse
HBK Medlem
Har svårt att hitta teknisk information om routern från Wifi.se
Är det AC eller AX ?
Är det AC eller AX ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!
Wifi 6Har svårt att hitta teknisk information om routern från Wifi.se
Är det AC eller AX ?
Jag menar nedladdningshastighet, 1,5Gb/s, 3,6Gb/s osvWifi 6
AX (Wi-Fi 6) är ju den nyare och bättre standarden, jämfört med AC (Wi-Fi 5), så du har ju fått svar på din ursprungliga fråga (det är wifi 6 = AX). Nu när du omformulerat frågan, kanske du får svar på det du undrar över.Jag menar nedladdningshastighet, 1,5Gb/s, 3,6Gb/s osv
Det närmsta man hittar är detta med info
Det närmsta man hittar är detta med info
Dyrare än wifi.se som säljer den som sinFinns här också.liiite annat pris!men då är den svensk eller från svensk säljare
5G Router Hybrid Traveller – Portabel 5G-router med eSIM och app, batteribackup upp till 6 timmar, blixtsnabb WiFi 6 och stabil uppkoppling – Perfekt för hemmet, resor, husbil, båt och stuga. : Amazon.se: Elektronik
5G Router Hybrid Traveller – Portabel 5G-router med eSIM och app, batteribackup upp till 6 timmar, blixtsnabb WiFi 6 och stabil uppkoppling – Perfekt för hemmet, resor, husbil, båt och stuga. : Amazon.se: Elektronikwww.amazon.se
Ska bli intressant med en utvärdering senIntressant att kolla upp så jag beställde en då jag tänkt köpa en billig router för tv tittande i en annan fastighet.
1610:- inkl tax. Ska jämföra den med en Huawei 5G CPE 5 som bara har inbyggd antenn.
Det är avansen man lever på...Finns här också.liiite annat pris!men då är den svensk eller från svensk säljare
5G Router Hybrid Traveller – Portabel 5G-router med eSIM och app, batteribackup upp till 6 timmar, blixtsnabb WiFi 6 och stabil uppkoppling – Perfekt för hemmet, resor, husbil, båt och stuga. : Amazon.se: Elektronik
5G Router Hybrid Traveller – Portabel 5G-router med eSIM och app, batteribackup upp till 6 timmar, blixtsnabb WiFi 6 och stabil uppkoppling – Perfekt för hemmet, resor, husbil, båt och stuga. : Amazon.se: Elektronikwww.amazon.se