Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Går inte att jämföra fiber med mobilt nät. Då fiber är mycke stabilare oavsett användare i hushållet. Mobilnätet är inget att hurra för än på många år.
Och kanske tusenfalt högre kapacitet!
Jag är ändå glad över att jag hade mod att tacka nej för det lokala fibernätet som skulle grävas ned här. De har listig marknadsföring, då från en från byn bekant person kommer och säger att alla skall med, allt blir mycket bättre. De sätter upp skyltar som visar vilka är med. Man skall förståss skämmas om man är så fattig och inte har råd. Om alla inte är med så blir det dyrare. Någon slut summa kunde de inte presentera, först var det insatser kring 50.000kr, sedan skulle det bli en månadsavgift kring 500kr,beroende på utbudet. Även en en årsavgift för service etc. I det läget sade jag nej tack. Ny argument, Det höjer värdet på fastigheten. Fortfarande nej tack. Där är vi idag, och de hälsar lite tveksamt....
Data mängderna ökar ju hela tiden, fast surfvanorna är likadana. Jag klarade mig länge med 3GB i månaden, och sedan ett år har jag 15GB för 149kr/mån. Händer ibland att det tar slut. All info/reklam som man inte har frågat efter, tex HD filmer/bilder, käkar ju en massa data. För att inte tala om alla dessa uppdateringar som våra manicker är upptagna med, istället för att göra det de är avsedda att göra.
Jag är ändå glad över att jag hade mod att tacka nej för det lokala fibernätet som skulle grävas ned här. De har listig marknadsföring, då från en från byn bekant person kommer och säger att alla skall med, allt blir mycket bättre. De sätter upp skyltar som visar vilka är med. Man skall förståss skämmas om man är så fattig och inte har råd. Om alla inte är med så blir det dyrare. Någon slut summa kunde de inte presentera, först var det insatser kring 50.000kr, sedan skulle det bli en månadsavgift kring 500kr,beroende på utbudet. Även en en årsavgift för service etc. I det läget sade jag nej tack. Ny argument, Det höjer värdet på fastigheten. Fortfarande nej tack. Där är vi idag, och de hälsar lite tveksamt....