• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

4-års jubileum i göteborg ???

S

Sune & Eva

Guest
Kommer det att bli något firande på 4-års dagen i göteborg?

Vi som undrar är nyblivna husbilsägare,och det skulle vara kul och träffas, vi har ett förslag. krogen vid kungsportens köpcentra strax innan kullavik. Där finns det gott om parkeringplatser.
Hör gärna av er Eva o Sune :yes:

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025
Sv: 4-års jubileum i göteborg ???

Jag ordnade en sådan träff förra året,det är väl bara att fixa.Inga märkvärdigheter.Problemet nu är väl att boka någon plats att vara på.
Anders.B

S

Sune & Eva

Guest

Det skulle vara kul om vi kan få ihop några fler som kan komma .Förslag till dag
fredag eller lördag 26-27 nov.? Hör av er :)

F

F.d. 14497

Guest

hej
kul att det är något på gång, hoppas det blir av. Tyvärr inga vinterdäck, befinner mig just nu i Santa Pola/ Spanien och vi är ett tiotal HBK:are som kör en grilleftermiddag den den 25/11 för att fira 4 årsdagen, om det inte blir nåt i GBG med omnejd så är ni välkommna ner, varje dag 22-25 grader, vi står ut

LoweLowe :msn_hot:

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025

strålepåväg!
Det är väl bara att ta tag i det och bestämma och boka någonstans,så kommer medlemmarna att boka in sig.Det viktiga är att någon(du?)gör något aktivt.
Anders.B:yes:

S

Sune & Eva

Guest

Ang. Bokning så verkar det inte finnas någåt intresse för en träff. Men det kanske blir några fler som ger sig till känna nu under veckan.

Tack Anders. B. För visat intresse.

F

F.d. 58547

Guest

Lägg ut detta under träffar så kanske det är folk som blir inresserade av att träffas.
Det tror jag är det bästa så de kan anm sitt intresse där./susanne

Toppen