• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

330 Skvadronen--i Trollveggen.

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Inlägg
3.568
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023
Sv: 330 Skvadronen--i Trollveggen.

RESPEKT.
2.gif

Calle
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: 330 Skvadronen--i Trollveggen.

Det var ett mycket bra TV-program. Riktigt spännande. Jag har själv varit vid Trollveggens fot tre gånger, och jag blir alltid lika imponerad av denna enorma fjällvägg, och hur små vi är i landskapet.
Tack än en gång för tipset!
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.557
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: 330 Skvadronen--i Trollveggen.

Her er link til programmet i nett-TV: NRK Nett-TV

Håper det kan sees i Sverige også.

- men jeg skjønner ikke hva dette har med husbiler å gjøre :msn_question:

mvh magne

Vi får se på det som turistreklame :yes: - veggen er imponerende uansett fra hvilken vinkel en ser den. Det er forøvrig en brukbar campingplass nede ved elva under veggen.
 
F

F.d. 53003

Guest
Sv: 330 Skvadronen--i Trollveggen.

Hei, Knerten!
Nei, det har vel ikke så mye med bobiler å gjøre, men jeg vet at for mange bobilturister
er Trollstigen og Trollveggen et begrep. I dette programmet får vi se det fra en dramatisk
side. Mitt innlegg er under Markisen, og der heter det: "Under Markisen. Her snackar vi om vad som helst och har det gemytligt".
Helsing,
Berit & Ola.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: 330 Skvadronen--i Trollveggen.

Det finns en vandringled från toppen från Trollstigen bort till Trollveggen. Den stigen gick skärmflygarna förr nattetid för att inte bli stoppade (det är ju numera förbjudet att hoppa från Trollveggen).
 
Toppen