• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

32-bit til 64 ?

H

hianders

Guest
Hej, jag har en 64-bitsdator som körs i 32-bits-läge. Hur gör jag för att för att ändra till 64?

Hasse

Sv: 32-bit til 64 ?

Jag antar att du har En Windowsversion installerad.
Vad jag vet går det inte att uppgradera, utan det är en ominstallation med 64-bits version som gäller.

Det finns sätt att installera ny version bredvid den gamla om plats finns, men det är specialfall.

//Stefan

Jag har haft problem med någon applikation i en 64bits win explorer. Då gick det att starta explorer i 32 bits läge som löste problemet.
Det gick att återgå till 64 bits läge.
Kommer inte ihåg om det var i xp eller win 7, eller hur man gjorde. Men det går nog att ta reda på om det är det som är ingers problem.

Dette er normalt om den har 2 GB RAM eller mindre, det er først med mer minne at 64 bit OS har noen fordel og er nødvendig.

Under 64-bit windows kan alle 32-bit programmer kjøre, programmer som er bygget for 64-bit kan utnytte mer minne i stedet for disk.

Dette er litt forenklet :rolleyes:

Tillbaka
Toppen