• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

3 DAGAR KVAR

T

Teddi

Guest
Sv: 3 DAGAR KVAR

grattis sture,,en go tid väntar,,frugan gick nyss,,så vi är jämställda,, bara vi får hålla oss friska sture,
,
husbilen e en bra medecin,,:D ha de,,teddi,,
 
F

F.d. 55456

Guest
Sv: 3 DAGAR KVAR

Liknande hällsningar härifrån,jag väntar bara på att hustrun ska bli "statsanställd" också .
MVH Bjarne
:mh4:
 
F

F.d. 55306

Guest
Sv: 3 DAGAR KVAR

Jag har ju haft några år på mig för utvärdering. Så jag vet att det är en behaglig tillvaro du har framför dig, Sture. Givet (som vår ledande 75-årsivrare säger) att man får vara tillräckligt frisk.

Och det bästa av allt: man behöver inte planera så noga. Känner man för att åka, så åker man. Vart man vill och så länge man vill. Oavsett om det är vid sidan av alla semesterperioder eller inte. Härligt!

Hälsningar från S-E i E-tuna
 

kärna

HBK Medlem
Inlägg
46
Kommun
Falköping
HBK-Nr
7882
Medlemskap
2024
Sv: 3 DAGAR KVAR

Gattis Sture Själv gick jag i avtalspension Dec 2011 Min fru jobbar sista dagen i morgon sedan kan vi ta dagen som den kommer, behöver inte tänka på att planera in resor på helger. Nu har man semester året om.
:D
Hälsningar Eive & Anne-Lise
 
T

Teddi

Guest
Sv: 3 DAGAR KVAR

sture,,,när ja ser din hemmaadress,,ja ryser:) pajala,,tänk va mycke fiskevatten på väg upp till pajala,,
ock när man e där?? de kanske finns hur mycket ädelvatten som helst sture,,då tänker ja,,

nu när du går in i denna skara av legitimerade "socialfall":D så kanske du nån gång tänker dej göteborg? västkusten? salta bad? liseberg? då behöver du inte lägga dej på deras ställplats a/ 250 spänn,,utan då kör du nåra extramil till kungsbacka,,så står du hemma hos mej,,där går bussen utanför till liseberg,,göteborg,,
du står helt gratis,,med allt du kan tänka dej,,el --cyklar,,200meter till fina bad,,ock vet du sture,,

ja är inte hemma,,just därför får du plats,,ock en bil till,,
jag är nämligen på väg till pajala för att fiska,,:D

vad tror du om detta sture,,min stora dröm,,men den får inte stanna vid en dröm,,

utan en högst realitet från ock med denna säsong, teddi,,
 

Kjell 896

HBK Medlem
Inlägg
314
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
896
Medlemskap
2024
Sv: 3 DAGAR KVAR

Hej

Jag önskar dig en trevlig ledighet och att ni får det trevligt med långa resor såväl i Sverige som övriga Europa.

Kjelle
 

myrorna

HBK Medlem
Inlägg
336
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
9322
Medlemskap
2024
Sv: 3 DAGAR KVAR

Grattis!
Njut av ledigheten, vi kommer efter så snart vi kan.
Vi kom ner till småland igår, efter en vecka i Skellefteå! Härliga Norrland!
Så gott med vårvintern däruppe!

Hälsningar fru Myra
 
F

F.d. 29841

Guest
Sv: 3 DAGAR KVAR

Hej Sture
Jag grattar dig inte till att bli gammal.
Tänk att Ingen kommer från och med nu fråga efter din tjänster.
Men ha det bra, och ligg inte på soflocket, rör på dig minsat 1 timma /dag,man slöar till fort.
Vi är i Mora och kollar på Vasaloppet, samt åker lite skidor.
/Vidhem
 

Svahnarna

HBK Medlem
Inlägg
89
Kommun
Aneby
HBK-Nr
177
Medlemskap
2024
Sv: 3 DAGAR KVAR

Men vi gratulerar!

Till att kunna göra vad man vill när man vill och kunna ta allt i sitt eget tempo.
Grattis till friheten!

Lasse och Hjördis
 

lars o margareta

HBK Medlem
Inlägg
1.426
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: 3 DAGAR KVAR

Gratttis Sture! då blir det att serva frun på heltid ,frukost o middag på bordet,
diska o städa ingår oxå, Lycka till med fritiden!!!
 

lars o margareta

HBK Medlem
Inlägg
1.426
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: 3 DAGAR KVAR

svar Surte,,,!Arbeta mer?? Skulle inte tro det, Rune har nog betalat in egna pensionspengar så det räcker , kanske till o med till dig , :mad::mad::mad:
 
Toppen