• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

???

F

F.d. 55293

Guest
?

Lite svårt när man inte är datavan med klubben. Bör man köpa bärbar dator till husbilen för att hitta er;) Hur funkar det med uppkoppling. Har tyvärr endast modem hemma:confused: Det vore trevligt att finna klubbmedlemmar ute.:wub:
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 1082

Guest
Sv: ???

Tryck på svara i nedre högra hörnet under varje trådsvar så kommer det upp en ruta där du kan svara.
Alltså skriva dina tankar,och vips så kommer dom fram!
Framförallt skit inte i klubben.
Ha det så bra och lycka till,vi ser ju att du skrivit tidigare.

Lennart

:yes::yes::yes::yes::yes:
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.256
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: ???

Om du klickat på rutan Svara till vänster överst eller underst i tråden så kommer du till rutan att skriva svar. Om du känner dig osäker så kan du öva genom att gå till Testforum som återfinns i den högra kolumnen på startsidan.
 
F

F.d. 55293

Guest
Sv: ???

Tack snälla blir frustrerad när jag inte hittar rätt. Det blir att jag Lena sitter mest vid datorn, Jörgen är ännu mer ovan än jag. Vi 2 önskar hålla kontakt med medlemmar. Mvh Lena o Jörgen
 
F

F.d. 14038

Guest
Sv: ???

Vad kul att det kommer fler som vill vara med och skriva i forumet.

Kör lite i testforumet så lär du dig snart.

Är det något oklart kan du dessutom kontakta någon av Webbarna, dom brukar vara oerhört snabba att hjälpa till och väldigt trevliga.

Du kan kontakta dom på 2 olika sätt.

Antingen genom ett personligt medelande till någon av dom, då trycker du på deras namn.

Eller så klicka på kontakta oss och skriv din fråga.

Hls Laika.
 

Perrovski

FD HBK Medlem
Inlägg
503
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
232
Medlemskap
2022
Sv: ???

Välkommen Sunesson här på forum.


Jag törs säga att Ni blir ej dömda på förhand om Ni eventuellt gjort det minsta
möjliga fel.
Gör vi ingenting så gör vi sellan några fel ,men vi blir förfarande utan kunskap.
Alla var vi barn en gång i tiden.
Så sätt igång och skriva , så märkvärdigt är det inte.
Lycka till.

Mvh

Perrovski
 
F

F.d. 3727

Guest
Sv: ?

Hej Sunesons.
Välkommna i klubben. På frågan om bärbar dator skall anskaffas så tror jag personligen det är lämpligt med en sådan om ni vill ha kontakt då ni är ute och far.
Det finns en hel del att välja på, själva har vi ett Telia mobilt bredband, 3G, och det fungerar väldigt bra tillsammans med en Acer lap top. Men som sagt var, det finns att välja på.
Ha det så bra.
mvh. Olle.
 
Toppen