• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

12 volt DVD med förstärkare.

F

F.d. 6065

Guest
Jag har letat så ögonen blöder, men jag har inte lyckats hitta en 12 volts DVD med inbyggd förstärkare till externa högtalare. Skulle det råka vara en surroundförstärkare, så vore jag inte ledsen för det.

Jag har en 20" plattskärm som funkar som både tv, och datorskärm. Jag såg en Phillips BlueRay som hade inbyggt nätverkskort, men ingen förstärkare.
Eftersom jag har 100-tals filmer på hårddisk, skulle det vara perfekt med liknande så slapp man sladdar för att se på en film.

Alltså,,, DVD, 12 volt, gärna nätverk, gärna surround, inbyggd förstärkare, fjärr.
Inga höga krav alltså...:twitcy:

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: 12 volt DVD med förstärkare.

Det finnes MANGE moderne bilradioer med DVD spiller og 4x40 watt forsterker, composit video utgang. Har selv en Panasonic, men JVC, Baupunkt og mange andre fabrikekr har tilsvarende - noen med innebygget skjerm og dertil høy pris og dobbelt DIN, andre med standard single DIN formfaktor. Henger en på en subwoofer så vlir det en bra bilkino :D

Toppen