• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

ålder

Sv: ålder

Utav de HBK Medlemmar som angivit födelsedatum (Knappt 40%) så är spannet från 1927 till 1977.

Ja, den mentala och fysiska åldern följer sällan samma kurva!:tongue:

Senast redigerad av en moderator:

Slutar man inte fylla år vid 29 ??
Därefter blir man bara 29 år och väääldigt många månader :D

//Janne

Jag är övertygad om att Kölis, med tanke på hans egen ålder, hade i åtanke den brist på driftstörningar som han har, enligt egen utsago, och denna egenskap vill han då jämföra med en 14-årings.

Står inte meningen med ovanstående mening i klar belysning så har ni gjort ett feltänk.

Lycka till Kölis och även andra Fantomer.

Hälsningar från farbror Claes.

Hej

Kul att någon annan frågar.

Jag frågade om medelålder för ett antal månader sedan och upplevde att det var ett oerhört känsligt ämne.

Låt oss säga såhär: Medlemmarna här, känner sig betydligt yngre än den rent fysiska åldern. Dom har heller inga som helst problem med att umgås personer i annan åldersgrupp än deras egen (läs: yngre)

Och det är i stort sätt allt man behöver veta: Här är ålder oviktigt. Det är husbilsintresset som räknas.

Själv är jag 39.
Rent fysiskt alltså..........:cool:

MVH
Smålänning

Tillbaka
Toppen