• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

...ååå vad har vi singlar för resefunderingar i år...?

F

F.d. 29841

Guest
Sv: ...ååå vad har vi singlar för resefunderingar i år...?

Hej
Har Ni haft träff i år och är fortfarande SINGLAR? Va vad det för träff,den träffen kan inte ha varit speciellt rolig.
Bättre lycka nästa år.
/Vidhem
 
F

F.d. 52994

Guest
Sv: ...ååå vad har vi singlar för resefunderingar i år...?

Hej Majzzan, du r alltid välkommen ner till Bolnuevo, vi är ett härligt gäng svenskar där som umgås och har trevligt. :)
 

Majzzan

HBK Medlem
Inlägg
1.138
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025
Sv: ...ååå vad har vi singlar för resefunderingar i år...?

Sorry, men er "blåste" jag förbi ;-) idag. Står nu vid Salobrena, härligt lugnt o skönt e gyttret på campingen vid Altea. Hunden överlycklig få sprätta m baktassarna i gräs igen *ler* Men ni får kanske besök på hemvägen fr Portugal om en dryg månad
 
F

F.d. 30270

Guest
Sv: ...ååå vad har vi singlar för resefunderingar i år...?

Hej Majzzan!
jag såg ditt inlägg om att du kanske skall fara till portugal i höst!
jag ämnar köpa husbil i augusti och fara iväg 1 september till Sydfrankrike (eller Portugal :)
Vidare till Spanien eller Portugal i slutet av november och tillbaka samma väg till våren - hemma i Sverige den 15 maj.
Önskar komma i kontakt med andra singlar som ger sig iväg till hösten för att kanske följas åt ....
överhuvudtaget skulle det vara roligt att träffas och få lite tips om allt jag behöver veta när jag blir husbilsägare - få lite bekanta/vänner och kunna köra tillsammans då och då. jag är hundägare och min lilla raring har Eu pass och följer också med.
Var bor du? jag bor i Malmö
mvh Eva/Coccie
 

Majzzan

HBK Medlem
Inlägg
1.138
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025
Sv: ...ååå vad har vi singlar för resefunderingar i år...?

Hej Eva!
Du har hittat en tråd från förra året.
Hunden o jag åkte till Portugal ett par månader både i höstas och nu i våras. Om vi kommer iväg i höst vet jag inte än, men till våren blir det nog en tur neråt.

Hade också tankar i början om att följas åt med någon/några andra husbilar under resan. Efter att ha gjort trippen ensam 2 ggr nu, är jag glad att jag inte gjorde det. Ibland ville jag bara åka en kort bit, ibland blåste jag på 100 mil om dán eller stannade nån extra dag någonstans, göra lite upptäcktsfärder osv. Trevliga människor träffade jag under resans gång.
 

Hqhusbil

HBK Medlem
Inlägg
325
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
5263
Medlemskap
2024
Sv: ...ååå vad har vi singlar för resefunderingar i år...?

Hej Majzzan!
Önskar komma i kontakt med andra singlar som ger sig iväg till hösten för att kanske följas åt ....
överhuvudtaget skulle det vara roligt att träffas och få lite tips om allt jag behöver veta när jag blir husbilsägare - få lite bekanta/vänner och kunna köra tillsammans då och då. mvh Eva/Coccie

Ett sätt att komma i kontakt med andra singlar är att följa med på någon av singlarnas träffar. Titta under träffar på startsidan. Nästa träff är redan till helgen i Hapetorp. Sen har Majzzan startat en tråd för spontanträffar i skåne som är närmare för dig.
Där kan du träffa andra singlar och utbyta erfarenheter
 
Toppen