• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

är de detta ni kallar"plåtis"??

• Startad av Startad av Teddi
  • Startdatum Startdatum
T

Teddi

Guest
hejsan,,en händelse från förra året,,men sann,, i bua hamn förra året träffa ja en kille med en peugot expert,,modellen under boxer tror ja? han hade byggt denna bil från grunden,, ett fantastiskt bygge tyckte i varje fall jag,,

med skjut dörr,,,endast två rutor bak men färgade,,kunde inte titta in men ut gick bra med bra ljusinsläpp,,gasol valdes bort,,,istället spritkök,,
han satt i en liten soffa,,med två lätta ryck blev de en helbädd,,belysn,,vatten fanns ock--porta-potti,,

fanns ingen som helst chans att man kunde ta denna för en #husbil#

nu kommer de roliga ock positiva,,i en hamn blev han tilltalad av hamnchef att flytta sej senare på kvällen,,blev anvisad en annan plats,,,gratisplats,,han stod i vägen för husbilar:D ett stort skratt naturligtvis,,

han e inne på andra året nu ock aldrig betalat en spänn för övernattning:D

finns de nån här som träffat honom,??,han bor i kållered,,mölndals kommun

teddi,,

Sv: är de detta ni kallar"plåtis"??

¿Finns det mer än en Jappe?

Tror ikke det, men enkelte ganger viser han frem et par av de andre personlighetene sine :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: :cool::cool::cool::cool::cool: :D:D:D:D:D

Det fans en härlig tråd förra året om en kille som kallade sej Wire 72 han hade ett liknande projekt.

Det fans en härlig tråd förra året om en kille som kallade sej Wire 72 han hade ett liknande projekt.

hej boxer,,denne man var inte med i nån klubb,,,,däremot satt han ock log på lite distans när vi andra betalade:D

Tillbaka
Toppen