• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

äntligen Husbil

F

F.d. 52929

Guest
Äntligen har vi fått hem vår husbil, har ägnat hela veckan till att få den som vi vill ha den. Och de blev riktigt bra om jag får säga det själv.Premiärtur den 17/8 till vimmerby och Astrid Lindgrens värld med barnbarnen, och den 30:de kör vi till Italien närmare bestämt Lignano. har varit där ett 10 tal gånger men trivs bra i den lilla badorten. Tyvärr bokade vi lägenhet tidigt i våras, visste inte då att vi skulle bli med husbil så vi får väl prova campingen nästa år. Dom har en fin camping alldeles vid stranden.
det var väl allt för denna gången, vi hörs igen


Bossebo

HBK 708
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.260
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: äntligen Husbil

Hej och grattis till bilen!

Tjusig avatar:spinny: . Hade jag blivit sådan också om jag fortsatt att stödja McDonalds?:twitcy: ;)
 

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Inlägg
623
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023
Sv: äntligen Husbil

Grattis till nya bilen :music-icon: :music-icon:
Ni får ha en trevlig premiärtur och en bra resa till Italien (utan husbil):wideeyed:

/Thomas & Lena
 
F

F.d. 52929

Guest
Sv: äntligen Husbil

Vi skall faktiskt frakta ner oss med husbilen, det är ju perfekt för man slipper ju sträckköra. Man kan ta några dagar på sig att komma ner
 
Toppen