• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Øl testing?

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Fikk i dag 2 kasser med til sammen 32 forskjellige øl fra microbryggerier, disse må testes over tid! Og for å kjenne nyansene blir de testet temperert, for gode drikker fortjener å få full smaksopplevelse. Dårlige må kjøles ned så en ikke kjenner smaken (typisk amerikansk øl :D).
WP_20150827_09_34_57_Pro.jpgWP_20150827_09_36_41_Pro.jpg
WP_20150827_09_38_44_Pro.jpgWP_20150827_09_39_59_Pro.jpg

Sv: Øl testing?

Öl är både gott och intressant, du kan väl återkomma med en detaljerad rapport av testningen.

Olika falla ödets lotter! Förutom en puss av hustrun så har det hitintills endast influtit ett par datorgenererade födelsedagsgratulationer. Men jag har en lättöl i kylskåpet och klagar inte!

aake

Skaal paa dig aake! Och grattis! Du har det i alla fall mycket bättre än jag som ligger på "Kungälv".

Jappe

Såja Jappe, några år på sanatorium lär höra till bildningsgången för en framåtsträvande man.

aake

Tillbaka
Toppen