Johan76
HBK Medlem
Vad har ni för kameror i bilen för att kolla till så hunden-katten-ungarna inte lever rövare när ni är borta?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
![]()
Ta med hunden
Guiden visar de hundvänligaste ställena som välkomnar dig och din hund in i lokalerna oavsett väderlek och som ser till att ni ska trivas och få skydd från såväl gassande sol som regnrusk. Via "Tipsa!" knappen på kartan uppe till vänster under sök och filtrering kan du lägga till förslag på nya...apps.apple.com
Ett tips: Man kan ta med hunden när man ska äta på restaurang
Lämnar du barnen ensamma i husbilen???
Pålle
Varför komma med en massa orelevanta svar? Svara på TS fråga istället. Jag vill också ha en kamera så jag vet hur hunden mår.Vad är du nervös att husdjuren/ barnen ställer till om du är från bilen en stund?
Det korta svaret är enkelt, en kamera kanske är kul att ha men den saknar praktisk betydelse. Ta hund och barn med när ni lämnar husbilen.Varför komma med en massa orelevanta svar? Svara på TS fråga istället. Jag vill också ha en kamera så jag vet hur hunden mår.
Det är inte alltid man kan ta med hunden när man går iväg och då är det praktiskt att se vad hunden gör. Min ylar ibland och gör han det får man avbryta det man håller på med och gå och ta hand om hunden. Om vi som har hund barn och dylikt vill lämna dem en stund så är det vårt ansvar och då vill vi ha koll på vad som händer.Det korta svaret är enkelt, en kamera kanske är kul att ha men den saknar praktisk betydelse. Ta hund och barn med när ni lämnar husbilen.
Japp. Jag har själv drivit vinbar/bistro/deli och där var alla hundar välkomna till många hundägares stora glödje. Hade dekalen "Ta Med Hunden" på dörren.![]()
Ta med hunden
Guiden visar de hundvänligaste ställena som välkomnar dig och din hund in i lokalerna oavsett väderlek och som ser till att ni ska trivas och få skydd från såväl gassande sol som regnrusk. Via "Tipsa!" knappen på kartan uppe till vänster under sök och filtrering kan du lägga till förslag på nya...apps.apple.com
Ett tips: Man kan ta med hunden när man ska äta på restaurang
De ansluts via usb=5V, finns även med inbyggt batteri, men den skulle jag inte rekommenderaKan man köra dem på 12 volt? Länken funkade inte.