Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Dubbel hörlursutgång på TV och PC
Nja inte riktigt all världens musik!Och all världens musik på Spotify via smart telefon eller platta!
Nja inte riktigt all världens musik!![]()
De har vad jag vet om aldrig påstått att de har avtal med alla artister som finns.Jaså, luras dom, vilken inspelad musik är det som Spotify inte tillhandahåller?
Okej, det ändras ju hela tiden att det kommer in fler o fler artister. Alla artister finns inte med. Vore väldigt konstigt om de tecknade avtal med alla.
Dock blev det väldigt mycket OT nu.
Back to topic!
BRA! tack alla ,det är klart att hörlurar av god kvalite är med,men om man samlas i goda vänners lag ,på behörigt avstånd från andra (inte stör) och vill ta ut lite musik "under markisen",DÅ är det bra med en liten anläggning,att koppla till spotify,disk,eller som sagt tvn. -vi har ingen AUX i fronten på bilradion...
mvh
KaMa1